TALLER D’ESPORT ADAPTAT

“NO PASSIS DE RODA A RODA”
Com cada anys, a l’àrea d’Educació física , treballem els esports adaptats. A 5è l’handbol i a 6è bàsquet. Hem après què és l’esport Unificat (on juguen junts esportistes amb o sense discapacitat )

Gràcies a L’Associació Mestral de Reus hem pogut comprovar la gran dificultat que suposa jugar amb cadira de rodes i l’important que és la prevenció dels accidents i la integració.

També els alumnes de 3r  han assistit a una xerrada sobre els discapacitats i la seva integració.

Ara, els alumnes de C.S. podran participar en un concurs fotogràfic i/o literari sobre aquesta experiència on participaran també alumnes de totes les escoles vinculades a aquest programa “NO PASSIS DE RODA A RODA” Seran els “deures” de Setmana Santa…..

Aquest article ha estat publicat en Cicle superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.