El divendres 29 de gener vam celebrar el dia de la Pau amb globus blancs.
Els delegats de cada classe deixaven anar globus on hi havien posat els missatges que havíem fet a classe.
Vam cantar la cançó MIRALL DE PAU tots junts.
Els signes de la pau són:
(Maria Garcia 3rB)

