SORTIDA AL MUSEU PICASSO

El dimarts 16 d’octubre, els cursos de 3r A i 3r B, vam anar amb metro al Museu Picasso.

Primer vam entrar 3r A i després 3r B. Una monitora ens va guiar pel museu i vam veure quadres. Alguns eren molt petits.

Va ser un dia especial.

Maria Paula y Darina

Benvinguts i benvingudes al curs 2018-19

Les tutores de tercer volem aprofitar aquesta entrada per desitjar un bon curs a totes les famílies, especialment, a aquelles que s’incorporen a la nostra escola per primera vegada.

Com ja sabeu pels vostres fills i filles, estem estudiant l’aparell locomotor, és per això que us demanem que els ajudeu a fer els deures que tenen per aquest cap de setmana. Així mateix, us donem el link d’una canço que els pot ajudar a aprendre els ossos del nostre cos.

Gràcies per la vostra col.laboració

Rosa i Àngels

Jocs Cooperatius

El passat divendres vam anar al camp de l’Europa a fer una trobada de jocs cooperatius amb altres escoles del Districte. Tot i que va fer una mica de fred, vam gaudir molt jugant!

Jocs cooperatius by Slidely Slideshow

Sant Jordi 2018

El passat 23 d’ abril vam celebrar els Jocs Florals i la Diada de Sant Jordi a la nostra escola.

Sant Jordi 3r by Slidely Slideshow

Suport tercer

Els alumnes de tercer aprenem a llegir i a escriure!!!!

Fem jocs matemàtics i d’escriptura

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Carnaval, carnaval…

A l’escola hem celebrat el Carnaval tots disfressats de blanc i negre! Mireu, mireu!

Carnaval by Slidely Slideshow

LA GUÀRDIA URBANA ENS VISITA

El dimecres 25 d’octubre va venir la guàrdia urbana a fer-nos una visita. Ens van donar un mapa on havíem de buscar la ruta des de l’escola fins la biblioteca Vallcarca- Els penitents.

Després vam sortir al carrer i vam anar observant i fent fotos dels elements que eren del mobiliari urbà. Quan vam arribar a la biblioteca vam buscar una pista que ens deia on era el tresor que havíem de trobar.

La pista ens va dir que el tresor era a la caserna de la guàrdia urbana. Vam anar fins allà i ens van donar el tresor: era una carta que ens havíen escrit els nens i les nenes de 3rB, que hi havíen anat el dia anterior.

Finalment, vam tornar cap a l’escola.

Ens va encantar aquesta activitat!

Mia – 3rA

Publicat dins de General | 1 comentari

TREBALL EN EQUIP

A medi hem treballat els sentits i ho hem fet en equip. Cada membre del grup ha buscat informació i entre tots hem elaborat un mural del sentit que ens ha tocat i després ho hem explicat als companys. La senyoreta ens ha gravat en vídeo que hem vist i hem parlat de les coses que hem fet bé i de les coses que podem millorar. Ens ho passem molt bé treballant junts!!

JUGUEM A FER GRÀFICS

Fa uns dies hem començat a fer gràfics. Ens agrada molt jugar a matemàtiques, ens ajudem i aprenem molt. Aquesta vegada hem treballat per parelles i ens hem divertit molt!

ANEM AL CAIXAFORUM!

Avui (28 de setembre) hem anat al Caixaforum, on hem vist una exposició d’ANDY WARHOL. Ens han explicat que des de petit volia ser famós i va aconseguir ser un gran artista, creant el “Pop art”. Hem vist obres molt famoses com les series dedicades a  Marilyn Monroe i les llaunes de sopa Campbell, entre d’altres. Hem acabat la visita fent la nostra propia obra. Ha sigut molt divertit!

warhol_marilyn

(Dídac, Víctor, Laia i Aroa – 3rB)

Publicat dins de General | 1 comentari