Organitzem la nostra fira matemàtica pel dia 12 de maig, que és el Dia Mundial de les Matemàtiques, però aquest any, que és la segona vegada que la fem, hem triat el dia 11 perquè el 12 cau en dissabte.

Hi ha vuit estacions i cada una té un joc diferent i els grups hi van passant. Estan situades als porxos de l’escola. Cada classe s’ocupa de dues de les estacions.

Cada 12 minuts toca el timbre i canviem d’estació.

A primera hora els responsables de cada estació, que s’han triat per sorteig, preparen la parada i, quan s’acaba la fira, l’han de recollir. També han d’explicar als seus companys l’activitat que dirigeixen. Al final, per a decorar l’escola, van a la paret del gimnàs a posar-hi un tètris gegant.

La resta dels nens i nenes van a cada estació a fer els jocs corresponents.

Per no desmuntar les parades, fem pati de pluja a la classe a l’hora d’esbarjo.

Els de cicle superior la fem al porxo, però els de cicle mitjà i inicial la fan a baix a la pista. Els d’infantil la fan a la tarda al seu pati.

Les estacions del cicle superior han sigut:
1. Tauler trencat de Sam Loyd
2. Aualé