Àrea 4. Avaluació i retroacció

 MÒDUL 1. TEMA 4. 

Descripció de les activitats desenvolupades a nivell d’aula:

SUBÀREA INDICADOR D’ASSOLIMENT NIVELL B2
4.1. Estratègies d’avaluació 4.1. B2. 2. Aplica les tecnologies digitals del centre en el disseny de mitjans i instruments que facilitin l’avaluació dels processos d’ensenyament-aprenentatge en els quals s’han utilitzat noves estratègies didàctiques.

JUSTIFICACIÓ DE LA PROPOSTA:

Al llarg d’una situació d’aprenentatge (SA) els infants fan reflexions i aportacions rellevants en gran grup que després les tutores no recordem amb exactitud i les famílies tampoc tenen constància. Per tal d’enregistrar els seus coneixements previs i visibilitzar els seu progrés respecte el punt de partida, decideixo gravar algunes converses que suceeixen a l’aula i crear un Padlet amb les seves aportacions més rellevants. Després, tot això serà compartit amb les famílies per tal d’implicar-les encara més en el procés d’aprenentatge dels seus fills i/o filles. A més, se’ls demanarà un feedback sobre com han viscut el projecte o SA des de casa i si creuen que és útil compartir aquestes situacions d’aula i les hipòtesis dels petits i petites per tal de poder seguir els seus aprenentatges.  

BREU EXPLICACIÓ DE LES ACTIVITATS DESENVOLUPADES:

  1. Enregistrament de la conversa inicial amb els infants.
  2. Creació d’un PADLET per deixar constància dels coneixements previs. 
  3. Enregistrament de la conversa final amb els infants.
  4. Trasllat de les gravacions de vídeo a una carpeta de Drive de la meva unitat personal.
  5. Compartició de totes les evidències d’aula amb les famílies dels infants, tot demanant-los un feedback per saber el seu grau de satisfacció (se’ls facilitarà un formulari de Google).
Aquest article ha estat publicat en Àrea 4. Avaluació i retroacció, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *