MÒDUL 1. TEMA 4.
Descripció de les activitats desenvolupades a nivell d’aula:
| SUBÀREA | INDICADOR D’ASSOLIMENT NIVELL B2 |
| 4.1. Estratègies d’avaluació | 4.1. B2. 2. Aplica les tecnologies digitals del centre en el disseny de mitjans i instruments que facilitin l’avaluació dels processos d’ensenyament-aprenentatge en els quals s’han utilitzat noves estratègies didàctiques. |
JUSTIFICACIÓ DE LA PROPOSTA:
Al llarg d’una situació d’aprenentatge (SA) els infants fan reflexions i aportacions rellevants en gran grup que després les tutores no recordem amb exactitud i les famílies tampoc tenen constància. Per tal d’enregistrar els seus coneixements previs i visibilitzar els seu progrés respecte el punt de partida, decideixo gravar algunes converses que suceeixen a l’aula i crear un Padlet amb les seves aportacions més rellevants. Després, tot això serà compartit amb les famílies per tal d’implicar-les encara més en el procés d’aprenentatge dels seus fills i/o filles. A més, se’ls demanarà un feedback sobre com han viscut el projecte o SA des de casa i si creuen que és útil compartir aquestes situacions d’aula i les hipòtesis dels petits i petites per tal de poder seguir els seus aprenentatges.
BREU EXPLICACIÓ DE LES ACTIVITATS DESENVOLUPADES:
- Enregistrament de la conversa inicial amb els infants.
- Creació d’un PADLET per deixar constància dels coneixements previs.
- Enregistrament de la conversa final amb els infants.
- Trasllat de les gravacions de vídeo a una carpeta de Drive de la meva unitat personal.
- Compartició de totes les evidències d’aula amb les famílies dels infants, tot demanant-los un feedback per saber el seu grau de satisfacció (se’ls facilitarà un formulari de Google).