El 26 de maig vam anar a Barcelona a visitar el Museu de la Xocolata!!! Va ser la sortida final després d’haver fet el projecte interdisciplinari sobre “Charlie i la fàbrica de Xocolata”

Hi vam anar els nens i nenes de 1r, 3r i 5è.

Primer, al entrar al Museu, ens van portar cap a una sala on hi havia cadires i una taula molt gran per poder treballar amb la xocolata. La nostra monitora, la Marta, ens va explicar una mica la història del cacau i de la xocolata. Nosaltres ja la sabíem perquè l’havíem estudiat a l’escola al treballar el Projecte.

Després de fer l’explicació, ens va ensenyar com fer una figura de xocolata posant el motlle sota una aixeta on hi rajava una xocolata desfeta boníssima. Un per un vam anar passant i ens vam fer la nostra figura, a més podíem posar-hi el dit i tastar-la!! Mmmmmmmm, què bona!!!!

Mentre les figures eren a la nevera per tal que es refredessin i ens les poguéssim emportar, ens va donar un cucurutxo de paper a cadascú ple de xocolata i amb allò vam dibuixar. Era una mànega pastissera…. Vam posar el nostre nom en un full i vam fer algun dibuixet. No en vam “gastar” massa perquè sabíem que la que sobrés ens la podíem menjar.

Un cop fet el taller, vam visitar el Museu. Era ple de figures de xocolata gegants, xulíssimes!! També hi havia 3 sales on ens explicaven curiositats sobre la xocolata.

En definitiva, va ser una visita ben dolça!!!

Després del Museu encara teníem una estona i vam anar al Mercat del Born a veure unes ruïnes que hi ha. Vam dinar a la plaça del costat i després ens vam acostar al Fossar de les Moreres, dedicat als qui van morir en el setge de Barcelona de 1713-1714.

D’allà ja vam anar cap a l’autobús. Com que Barcelona és un xic lluny, havíem de marxar aviat i no ens donava temps a anar enlloc més…

Ha estat una excursió que ens ha deixat un “bon gust de boca”!!

Cliqueu a sobre per veure més fotos