Hola a tots!
Felicitem a tots els nens i nenes de 6è per les seves actuacions!
Aquí us deixo els vídeos per si voleu gaudir d’aquestes nadales…
[youtube]https://youtu.be/uQOTu8SFTqg[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/DoG6XphWt4Y[/youtube]
ENLLAÇOS
COMENTARIS RECENTS
-
ARTICLES RECENTS