Hem celebrat Sta.Cecília a l’escola. Felicitem a tots els artistes que van participar.
Especialment a l’Aina que va tocar el piano molt bé!
ENLLAÇOS
COMENTARIS RECENTS
-
ARTICLES RECENTS
Hem celebrat Sta.Cecília a l’escola. Felicitem a tots els artistes que van participar.
Especialment a l’Aina que va tocar el piano molt bé!