Arxiu de la categoria: General

DIA DE LA PAU

Hem celebrat el dia de la Pau! El Mykel ha preparat un room escape relacionat amb temes de la Pau. Per grups han treballat la lògica, l’observació, etc… Ha estat molt divertit!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

EXPERIMENTS DE MEDI

Hola a tots! Els nens i nenes de 6è han fet alguns experiments relacionats amb el tema que hem  treballat a classe, com les càrregues elèctriques, l’electricitat, etc… Aqui us deixo els vídeos…      

Publicat dins de General | Deixa un comentari

RECURSOS CASTELLÀ

Hola a tots!!! Us deixo uns recursos que us ajudaran a millorar la comprensió lectora en Castellà. Animeu-vos a practicar! Són fàcils de respondre i us donen la correcció feta!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

BONES FESTES I FELIÇ 2016!!!

Mireu que bé ha quedat l’arbre de Nadal de l’escola, amb els guarniments de boix grèvol que heu fet! Agraïm a totes les famílies la seva col·laboració!!! [youtube]https://youtu.be/sRUTcuB_W6w[/youtube]

Publicat dins de General | Deixa un comentari

NADALES

Hola a tots! Felicitem a tots els nens i nenes de 6è per les seves actuacions! Aquí us deixo els vídeos per si voleu gaudir d’aquestes nadales… [youtube]https://youtu.be/uQOTu8SFTqg[/youtube] [youtube]https://youtu.be/DoG6XphWt4Y[/youtube]

Publicat dins de General | Deixa un comentari

STA. CECÍLIA

Hem celebrat Sta.Cecília a l’escola. Felicitem a tots els artistes que van participar. Especialment a l’Aina que va tocar el piano molt bé!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

XERRADA : ELS MAMÍFERS

A l’assignatura de Medi hem treballat el tema dels éssers vius i el Dani ha vingut a fer-nos una xerrada sobre els mamífers. Hem parlat dels animals que podem trobar al nostre entorn. Li donem les gràcies!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PADRINS DE LECTURA

Hem començat l’activitat de padrins  de lectura amb els nens de 3r. Compartirem moments molt enriquidors per a tots!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MASCOTES

La Laia i la Martina presenten les seves mascotes a tota la classe!!! Són molt divertides!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ORIGAMI

FELICITEM AL MÀXIM COL·LABORADOR DELS ORIGAMIS DE 6è!!! GRÀCIES MARCEL !!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari