GIMNÀS:

ELS PARES DE LA LOLA I EL VÍCTOR TREBALLEN A UN GIMNÀS.

5

 

ENS HAN ESTAT EXPLICANT MOLTES COSES DEL QUÈ FAN, I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ BALLANT ZUMBA!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

LÍNIA DEL TEMPS (I)

SEGUIM CONTRUINT LA LÍNIA DEL TEMPS DELS CASTELLERS.

1

2

3

4

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

LÍNIA DEL TEMPS

HEM COMENÇAT A CONSTRUIR UNA LÍNIA DEL TEMPS PERQUÈ VAM VEURE UN VÍDEO ON S’EXPLICA QUE FA MÉS  DE 200 ANYS QUE ES VAN CREAR ELS CASTELLS.

PER FER-LA, PRIMER HEM VIST QUIN ÉS EL NÚMERO 200.

IMG_1170

IMG_1171

IMG_1167PER GRUPS ELS VAM DONAR MÉS DE 200 PECES DE LEGO I DIFERENTS MATERIALS. HAVIEN D’ACONSEGUIR COMPTAR FINS AL NÚMERO 200.

Imatge2 Imatge1

AQUESTS VAN SER ALGUN DELS RESULTATS QUE VAN REPRESENTAR ELS DIFERENTS GRUPS.

 

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

INFERMERES

EL JOEL I LES SEVES MARES ENS VAN EXPLICAR L’OFICI D’INFERMERES.

2

HEM APRÈS:

  • QUE LES INFERMERES CUREN A LA GENT.
  • HI HA UNA AGULLA QUE ES DIU PALOMITA. I ÉS UNA PARAULA POLISÈMICA.
  • VAM APRENDRE COM ENGUIXAR UNA NINA.
  • QUE LES VACUNES SÓN BITXETS MORTS O MIG MORTS. EL TEU COS EL MATA I SI VE UN VIU DE VERITAT JA TENS DEFENSES.
Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

POLICIES

1

L’AIDAN I EL SEU PARE ENS VAN EXPLCIAR L’OFICI DE POLICIA I COM S’ENTRENEN ELS POLICIES.

ENS VAN ENSENYAR ELS COLORS DELS CINTURONS, LES PROTECCIONS QUE ES FAN SERVIR PER ENTRENAR I NO FER-NOS MAL, COM SÓN LES MANILLES,…

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

MAPA DE COLLES CASTELLERES

Hem situat les colles castelleres en un mapa (sense tenir en compte les universitàries ni les que s’estan creant ara) i les hem situat en un mapa de Catalunya.

Per fer-ho, vam buscar primer els colors de les camises i on estaven les colles. 3

Aquest és el resultat final. 2Hem fent conversa i ens hem adonat que la majoria de colles estan a prop de la platja. També hem hagut de fer una llegenda, ja que hi havia llocs on hi havíem de situar moltíssimes colles.

 

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

ENXANETA

Seguim amb el projecte del 4 de 10. Mirem un què, qui, com (pinya, força i manilles) i en traiem aquesta informació:

1

Les parts del castell, però sobretot ens fixem en la mida que fa una enxaneta.

Ens mesurem, i veiem que la nena que s’acosta més a la mesura de l’enxeneta és la Norah. (1,21m.)

2

Fem la silueta de la Norah i construïm un mesurador d’enxenetes a fora de la classe. Convidem als nens de l’altre classe de petits a mesurar-se.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE DE L’ESPAI ALS PARES:

HEM FET LA PRESENTACIÓ DEL PROJECTE DE L’ESPAI ALS PARES. ESTEM MOLT ORGULLOSOS DE LA FEINA FETA.

DSC03215_optDSC03217_optDSC03222_opt

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

LA TORTUGA DE L’AITOR:

Imatge1

L’AITOR I LA SEVA MARE ENS VAN EXPLICAR COM NEIXEN LES TORTUGUES, I COM VIUEN.

A L’HIVERN LA TORTUGA DE L’AITOR S’AMAGA SOTA TERRA, PERÒ TOT I QUE NO HA ACABAT L’HIVERN, AQUEST ANY JA HA SORTIT.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | 1 comentari

REALITAT O FICCIÓ?

PER TAL DE DIFERENCIAR QUÈ ÉS REAL I QUÈ ÉS FICCIÓ DELS CONTES QUE PARLEN DEL SOL, LA LLUNA I ELS PLANETES, N’ANALITZEM ALGUNS.

A

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari