ELS PARES DE LA LOLA I EL VÍCTOR TREBALLEN A UN GIMNÀS.
ENS HAN ESTAT EXPLICANT MOLTES COSES DEL QUÈ FAN, I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ BALLANT ZUMBA!
ELS PARES DE LA LOLA I EL VÍCTOR TREBALLEN A UN GIMNÀS.
ENS HAN ESTAT EXPLICANT MOLTES COSES DEL QUÈ FAN, I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ BALLANT ZUMBA!
HEM COMENÇAT A CONSTRUIR UNA LÍNIA DEL TEMPS PERQUÈ VAM VEURE UN VÍDEO ON S’EXPLICA QUE FA MÉS DE 200 ANYS QUE ES VAN CREAR ELS CASTELLS.
PER FER-LA, PRIMER HEM VIST QUIN ÉS EL NÚMERO 200.
PER GRUPS ELS VAM DONAR MÉS DE 200 PECES DE LEGO I DIFERENTS MATERIALS. HAVIEN D’ACONSEGUIR COMPTAR FINS AL NÚMERO 200.
AQUESTS VAN SER ALGUN DELS RESULTATS QUE VAN REPRESENTAR ELS DIFERENTS GRUPS.
EL JOEL I LES SEVES MARES ENS VAN EXPLICAR L’OFICI D’INFERMERES.
HEM APRÈS:
L’AIDAN I EL SEU PARE ENS VAN EXPLCIAR L’OFICI DE POLICIA I COM S’ENTRENEN ELS POLICIES.
ENS VAN ENSENYAR ELS COLORS DELS CINTURONS, LES PROTECCIONS QUE ES FAN SERVIR PER ENTRENAR I NO FER-NOS MAL, COM SÓN LES MANILLES,…
Hem situat les colles castelleres en un mapa (sense tenir en compte les universitàries ni les que s’estan creant ara) i les hem situat en un mapa de Catalunya.
Per fer-ho, vam buscar primer els colors de les camises i on estaven les colles.
Aquest és el resultat final. Hem fent conversa i ens hem adonat que la majoria de colles estan a prop de la platja. També hem hagut de fer una llegenda, ja que hi havia llocs on hi havíem de situar moltíssimes colles.
Seguim amb el projecte del 4 de 10. Mirem un què, qui, com (pinya, força i manilles) i en traiem aquesta informació:
Les parts del castell, però sobretot ens fixem en la mida que fa una enxaneta.
Ens mesurem, i veiem que la nena que s’acosta més a la mesura de l’enxeneta és la Norah. (1,21m.)
Fem la silueta de la Norah i construïm un mesurador d’enxenetes a fora de la classe. Convidem als nens de l’altre classe de petits a mesurar-se.
L’AITOR I LA SEVA MARE ENS VAN EXPLICAR COM NEIXEN LES TORTUGUES, I COM VIUEN.
A L’HIVERN LA TORTUGA DE L’AITOR S’AMAGA SOTA TERRA, PERÒ TOT I QUE NO HA ACABAT L’HIVERN, AQUEST ANY JA HA SORTIT.
PER TAL DE DIFERENCIAR QUÈ ÉS REAL I QUÈ ÉS FICCIÓ DELS CONTES QUE PARLEN DEL SOL, LA LLUNA I ELS PLANETES, N’ANALITZEM ALGUNS.