5è. Xerrada: “Alimentació i salut. Ciència i mites.”

Avui dijous 9 d’ abril el senyor Francesc Piferrer, pare de l’ escola, ha vingut per a fer-nos una xerrada als alumnes de cinquè sobre “Alimentació i salut. Ciència i mites”.
Ha estat molt interessant. Ens ha explicat la necessitat de menjar sa per a tenir energia.
Hem vist la piràmide les aliments per tal de recordar quins aliments són els que hem d’ ingerir diàriament i quins només de tant en tant.
També hem comentat que és molt necessari descansar moltes hores per tal d’estar actius al dia següent i fer exercici físic.
Tots aquests aspectes ens ajuden a tenir una vida molt saludable.
Hem vist diferències d’aliments transgènics i ecològics.
Finalment ens ha comentat algun mite, com el dels espinacs i Popeye.
Tota la xerrada ha estat molt interessant i instructiva.
Moltes gràcies Francesc!