5è participa en: “Tria bo, tria sa”.

El dimecres 8 d’ abril, els alumnes de 5è hem anat a fer una visita al Caprabo dins del programa Tria sa tria bo.
Hem treballat la piràmide dels aliments, parant compte amb el què és necessari menjar diàriament i què convé prendre de manera esporàdica.
Després de l’explicació, per grups, hem preparat tot un menú saludable per un dia: desdejuni, esmorzar, dinar, berenar i sopar.
Un cop escrit el menú hem comprat tot el que necessitàvem, sempre tenint en compte una dieta sana.

Finalment hem passat per caixa per a fer el simulacre de pagar amb una tarja que ens havien deixat, després ho hem col•locat a la piràmide d’aliments que teníem assignada cada grup.

Ah! També ens han regalat una bossa amb algunes cosetes.

Ha estat una activitat molt interessant.