EL CICLE SUPERIOR VA AL TEATRE

Els alumnes del Cicle Superior vam anar al Teatre Monumental, a Mataró, a veure “The Cube”.
Van ser 45 minuts de durada, intensos i molt emocionants. La curiositat, l’angoixa, el joc, l’amor i tantes altres emocions, que ens acompanyen cada dia, conviuen en un treball coreogràfic estudiat fins als més mínims detalls. És una fusió de hip-hop amb música electrònica, blues, jazz, funk i reagge. La seva dansa beu de les tècniques més característiques de l’street dance: popping, animation, locking y hype juntament amb el mim, la poesia i la dansa contemporània.
Al final de l’actuació vam tenir l’oportunitat de fer preguntes als ballarins i ells ens van respondre molt amablement. És una obra molt recomanable de veure!

Una resposta a EL CICLE SUPERIOR VA AL TEATRE

1. Una actuació molt xula