Vendre a qualsevol preu no és rendible.
Moltes empreses encara que es guien per la xifra de vendes i paguen comissions als seus venedors. En aquests moments, quan la gran batalla són els marges i els cobraments, una venda ha de deixar sempre el marge brut adequat.
Twitter Timeline
Darrers comentaris
- Àngels Codina en Pla de Vendes. Previsió de vendes
- Josep Manel en Bones Vacances !
Enllaços
Recursos
- ACC1Ó: Competitivitat per l’empresa
- Ara Emprenem
- Betes i clicks
- De 8 a vuit
- Dossier Simulació i Projecte.
- El arte de presentar
- EMN: El mundo de los negocios
- Emprended@r Profesional
- EmprendedoresTV
- Fem Xarxa
- impempresa
- INICIA: Pla de creació d’empreses
- PIMESTIC.cat aplica tecnologia i millora el teu negoci
- PREPARADOS a “ELPAÍS”
- VicEmprèn
- XARXANET: Entitats i voluntaris per un món millor






Evidentment, vendre més no vol dir necessàriament obtenir més guanys.Recordeu que en el crèdit 1 de gestió d’aprovisionament, ven treballar l’aprovisionament/compres .La importància de les compres en l’empresa ;saber comprar (matèries primeres, productes elaborats,serveis), és vital per al funcionament d’un negoci.
Hem de partir de la base que tota empresa té uns costos directes o proporcionals , que són els necessaris, per produir el producte o servei (matèria primera, ma d’obra…) i costos indirectes (llum, taxes, amortitzacions , aquells costos que també es donen però que no repercuteixen directament en el producte/servei ofert, però que els hem de tenir en compte alhora de calcular el preu de venda .
Si venen a un cost inferior al de cost, l’empresa no podrà mantenir aquesta situació durant gaire temps i haurà de tancar es produirà una situació de fallida.