Hola!

Hola,Soc el David aquest és el primer article d’aquest nou bloc que s’inicia amb molta il·lusió.Espero que entre tots això vagi creixent i sigui una eina útil i productiva per a tots. Adéu.

12 thoughts on “Hola!

1. Sr WordPress

Hola, això és un comentari.
    Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.

2. maria

hola em dic maria!

a Educació física estem fem grups de ball jo vaig amb 6 nenes(les meves amigues)i fem una canço molt rara.

Els professors que tinc són divertits i els amics més. A l’hora del pati juguem a futbol i a basket(a vegades guanyem i altres perdem)

M’agrada molt la meva classe perque és molt divertida i a la vegada entremaliada.

petons:

maria

3. laura y

hola em dic laura ,tinc 9 anys la meva millor amiga es la Sara si vols que sigui la teva millor amiga truca’m

petonetttssssss!!!!!!!!!!!!!!

4. Ricard

Bona iniciativa aquesta de tenir un bloc de quart. ¿ Ja sabeu que a altres classes de l’escola també tenim altres blocs ? Quan vulgueu hi podeu passar i deixar els vostres comentaris. Si necessiteu ajuda ja sabeu on estem.

5. Diandra

hola! soy la diandra k tal? yo estoy muy bien. Me gusta jugar con mis amigas. Me divierte mucho.
    JA JA JA
    DEU

VENIR AL COLEGI CEIP PAU CASALS ES DIVERTIDO HACEDME CASO.

BESOS PARA TODOS. DE DIANDRA LUNA CARMONA.

6. Anna Vera

Hola amics
    el David és molt bon professor o dic de veritat!!!!!!
    sabeu jo vaig ser la guanyadora del concurs de dibuix,
    si voleu parlar amb mi envieu-me un correu a aniveri@gmail.com

7. Claudina

Hola:
    Segur que aquest bloc de quart sera tot un exit¡¡¡¡
    Esperem veure les coreografies tan maques que esteu preparant amb el David a gimnàstica.