Comarques

Conjuntament des de l’àrea de coneixement del medi i informàtica estem fent un treball de recerca amb informació sobre els diferents municipis de la nostra comarca.  Aprofitant l’enciclopèdia wikipedia molt completa i fàcil de fer servir. Aquí teniu l’adreça es.wikipedia.org/

Bitlles catalanes

Al primer trimestre els alumnes de 4t van practicar una mica el joc de les bitlles catalanes, crec que aquesta noticia pot ser interessant.

El proper dissabte 16 de febrer, a partir de les 11 del matí, es retransmetrà en directe per internet l’enfrontament de la novena jornada de la  Lliga Nacional de Bitlles Catalanes entre el C.B. Siuranenc d’Horta i el C.B. la Galera.

La retransmissió còrre a càrrec de Bowlingcat TV i es podrà seguir per la web de la Federació Catalana de Bitlles i Bowling www.tbowling.cat

La retransmissió es farà fent servir la nova tecnologia 3G. Serà la primera vegada que es farà una retransmissió esportiva amb aquesta tecnologia.

La FCBB confia que aquesta iniciativa ajudi a impulsar encara més la pràctica de les bitlles catalanes i demostrar que l’esport tradicional no està renyit amb les noves tecnologies.

Balls a educació física

Coreografies i balls a les classes d’educació física:

Fa unes quantes sessions els alumnes de 4t estan preparant uns balls i unes coreografies a les classes d’educació física, els mateixos van triar les músiques i també la manera de representar aquestes cançons a tot el grup classe. Alguns fan balls, altres canten, altres fan playback. El cas es que s’ho estan passant d’allò més bé i estan sortint coses molt divertides i xules.

Aquest son els grups i les musiques que van triar:

4t A

Axel F. “Crazy Frog”

Jose P.

– Lluis

– Lianweing

El canto del Loco “Besos”

– Noelia

– Xavi

– Roger

– Sandra

– Fran

Los inhumanos “Manué”

– Pau

– Enric

– Marc

– Carlos

– Pere

Paulina Rubio “ni una sola palabra”

– Ana B.

– Ana D.

– Nuria

– Sara Morante

– Mireia

Paulina Rubio: “Baila Casanova”

– Selene

– Paula

– Andrea

– Sara P.

– Cristina

– Alesandra

– Sara Martinez

4tB

CD “Grandes exitos del 2007”

– Sergio

Hannah MontanaNobodys perfect”David G.Sara M. Ana

Melendi “me gusta el futbol”PauAlex F.PaoloVictorJulia – Raul

S’acaba el primer trimestre

Bé s’acaba el primer trimestre, i arriben les vacances de Nadal per descansar i estar amb la familia. A cicle mitjà estem preparant ja les activitats del divendres i la cantada de Nadal del dijous, properament penjarem les imatges perque les comenteu.

Hola!

Hola,Soc el David aquest és el primer article d’aquest nou bloc que s’inicia amb molta il·lusió.Espero que entre tots això vagi creixent i sigui una eina útil i productiva per a tots. Adéu.