Un pensament a “Benvinguda tardor!”

  1. Quin goig fan aquests passadissos! L’escola està preciosa amb tot el que fan aquests petits grans artistes. 🙂 stan tots wapissims. Un grandíssim petó volador per cadascun d’ells.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *