Els nens i nenes d0Educació Infantil li donem la benvinguda a la tardor i decorem els passadissos amb bonics murals 🙂
Un pensament a “Benvinguda tardor!”
Quin goig fan aquests passadissos! L’escola està preciosa amb tot el que fan aquests petits grans artistes. 🙂 stan tots wapissims. Un grandíssim petó volador per cadascun d’ells.
Quin goig fan aquests passadissos! L’escola està preciosa amb tot el que fan aquests petits grans artistes. 🙂 stan tots wapissims. Un grandíssim petó volador per cadascun d’ells.