La Guàrdia Urbana a l’escola

Aquesta setmana la Guàrdia Urbana ens ve a veure per parlar de la mobilitat segura, amb l’objectiu que els/les alumnes de diferents edats adquireixin hàbits correctes en el seu comportament com a vianants, conductors de bicicletes i/o patinets o bé com a usuaris de vehicles privats o del transport públic.

Ha estat molt interessant i han après moltíssim.

guardia urbana

Suport Vital Bàsic

Aprofitant que el dilluns 16 d’octubre va ser el Dia Europeu de la Conscienciació de l’Aturada Cardiorespiratòria, els/les  alumnes de 6è  de la nostra escola han anat a la rambla de SPSP a aprendre com s’ha d’actuar davant d’una situació d’emergència.

Segons el Suport Vital Bàsic (SVB) els passos a seguir són:

1- Assegurar-nos de que l’aproximació és segura.

2- Comprovar resposta: estat de consciència

3- Cridar AJUDA!

4- Obrir la Via aèrea

5- Comprovar la respiració

6- Trucar al 112

7- Realitzar les compressions

Aquí teniu una mostra de com ens ho hem passat!

Arriba Santa Tecla!

Esperem que tothom hagi tingut una molt bona entrada de curs. Estem molt contents de veureus a tots i totes!

Ahir dia 18, ens va venir a veure l’Aligueta del Seguici popular de Tarragona per celebrar que Santa Tecla ja és aquí.

Ens van explicar moltíssimes coses interessants. Vam poder veure ballar l’aligueta i fins i tot alguns/es van tenir l’oportunitat de fer-la ballar desde dins!

Una experiència genial!!

5EFCCEB5-B03E-42A9-9F34-6381564435FD