Castanyada 08 al IES A Torroja

jo-i-la-meva-germana.txtCastanyada 08

El dia 30 d’octubre es va celebrar la castanyada al nostre institut IES Antoni Torroja. Es va realitzar un esmorzar, els de 4rt d’ESO van preparar els entrepans, van compra les begudes van fer les castanyes.

La Sandra, el Borja, el Ricard i el Vicente es van posar a vendre castanyes a la porta de l’ institut. A les 11h tots els alumnes van anar a comprar l’esmorzar i les castanyes.

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/c5001311/castanyada.rm" width="352" height="288"/]

A continuació es van realitzar els jocs.

Els jocs que hi van haver són:

1. basquet, conduït per Joan puig, Albert Graells, Josep Pomes i Jordi Farran.

2. jocs del celo, conduït per Ester Molina, Clara Balcells i Pola.

3. twister, conduit per Núria Pulido, Ihara Martorell i Alex V.

4. tres en un forat, conduït per David, Sandra,Ivette i Dunia.

::> per mostra em fet quest video: [kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/c5001311/Tresforat.rm" width="352" height="288"/]

5. melindros i xocolata, conduït per Anastacia, Elena Trilla, Cornelia Russu, Omayma Kandarouch.

::> per mostra em fet aquest video:[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/c5001311/melindro.rm" width="352" height="288"/]

6. circuit variat, conduït per rebeca Wasella, Brian Arroyo, Sandra Cortes, Natalye Vizcarra.

::> per mostra em fet aquest video:[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/c5001311/melindro2.rm" width="352" height="288"/]

7. el rei de la festa, conduït per Emma Muñoz, Aida Royes, Teressa Sula, Marta Trilla.

8. la rotllana catalana, conduït per Jan Suarez, Joel Tulis, Jaume Garcia i Pau Duran.

9. saltar a corda, conduït per Shaizad Ahmad, Mouad, Toni Dalmases, Albert Sisteró.

10. el mocador, conduït per Malika, Hayat, Alba i Mona.

11. passa xuta i gol, conduït per Marc Diego, Rabie, Lahcem i Hichem.

12. els joc dels famosos, conduït per Marina Bosch, Judit Roqué, Ariadna Olaya i Laura Rossell.

La festa de la castanyada era bastant agradable fins que uns alumnes van robar, les cosses es van complicar i aleshores van tindre que avisar als mossos i van reunir a tots els alumnes de 4rt d’ESO.

Malgrat tot la festa va continuar tal com estava previst.

CONDUÏT PER:

Sònia Delgado