Circuits elèctrics!

Durant aquest primer trimestre a les sessions d’experimentació hem estat descobrint el funcionament de l’electricitat i hem pogut muntar diferents circuits elèctrics.

Finalment, per posar en pràctica tot el què hem après hem creat un joc que portarem a una de les classes de l’escola per tal que els nostres companys puguin jugar i repassar algun tema dels que estan investigant.

Si cliqueu damunt la imatge podreu veure algunes fotografies de les sessions de treball.

LAND ART

Hola famílies!!

Hem aprofitat l’estona de plàstica per sortir pels voltants de l’escola i gaudir del Land Art! La tardor ens ofereix molts elements naturals aprofitables per composar i crear!

Si cliqueu l’enllaç veureu el resultat! Us agrada?

Castanyada 2018

Aquesta setmana hem tingut molta feina per poder celebrar la Castanyada  a TOPE!!!

Si cliqueu la imatge ho podreu veure:

-Hem fet pastissos per vendre i poder anar de colònies

-Hem fet piruletes de xocolata i fruits secs

-Hem celebrat la 1a fira gastronòmica de tardor de l’escola amb la companyia dels nostres fillols

-Hem assajat balls (que no hem pogut mostrar a les famílies…per la pluja)

-Però hem pogut fer tarda de cine!

Fins la propera…

Cosmocaixa 2018

Hola a tots/es!

Clicant el següent enllaç podreu veure un petit recull d’imatges de la sortida que vam fer el passat 19 d’octubre al Cosmocaixa. Vam fer una visita i un taller sobre fenòmens elèctrics per aprendre més sobre aquest element tant important avui dia.

Fins la propera!!

Bicicletada 2018

Hola famílies!

El passat 21 se setembre vam poder participar a la bicicletada organitzada per l’Ajuntament de Torelló en motiu de la setmana de la mobilitat sostenible.

Ens vam trobar amb tots els alumnes de 6è de totes les escoles del poble i vam fer un recorregut tots junts tot parant al pavelló per esmorzar.

Clicant sobre el cartell podeu veure un recull de fotografies d’aquell matí.

Selva de l’Aventura

Hola famílies!!!

com ja sabeu hem pogut disfrutar del premi del concurs Tísner a la Selva de l’Aventura amb l’activitat Camina descalç! Ens ha agradat molt! I si cliqueu damunt les lletres veureu algunes imatges del dia!!

Colònies 2018

Hola!!!!

Com ja sabeu el passat dijous i divendres vam estar a Gisclareny de colònies. Vam estar-nos a la casa La Salle Natura i vam poder disfrutar d’un English Camp mooooooolt divertit!

Si cliqueu damunt la imatge podreu veure algunes imatges de tot el que vam poder fer!

Sant Jordi 2018

Hola de nou!!

Si cliqueu el segünet enllaç podreu veure una petit recull d’imatges del dia de Sant Jordi.

Fins aviat!

Hola famílies!

Dimarts passat vam anar a la Fundació Miró a Barcelona per conèixer l’obra de l’artista. També vam fer un taller molt interessant que es deia  “De peus a terra”!

Si cliqueu a damunt la imatge podreu veure’n algunes fotografies!

Fins la propera!

últim dia del 2n Trimestre

Hola famílies!

Avui comencem el tercer i últim trimestre d’aquest curs però ho fem recordant el final del segon perquè ens ho vam passar mooooolt BÉ!

Al matí vam fer mones amb els nostres fillols de 1r i a la tarda vam ser els encarregats d’organitzar un seguit de jocs de cucanya pels nostres companys de 3r, 4t i 6è!

En el següent enlloaç hi teniu algunes imatges:

Va ser un dia molt divertit per acabar el trimestre!

Ara amb molta energia comencem el 3r!

Fins aviat!