HEM ANAT A CA LA TINA

Els cavallets de mar i els pops, per preparar-nos pels tiberis de Nadal, vam anar a Ca la Tina a veure com s’elaborava un pollastre farcit de Nadal.

Quina pinta i quina gana ens va entrar quan vam acabar!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *