Anem amb barca!!

Dijous passat per fi vam poder anar amb barca, ja ens pensàvem que no hi podriem anar! Amb la il·lusió que ens feia!
Ens va agradar molt, alguns era la primera vegada que feiem això i vam gaudir d’un dia assolellat, una bona mar amb una fantàstica brisa marina.
Que hi podem tornar a pujar? 😀

Projecte del Mar

Com ja sabeu, l’últim tema en que estem treballant aquest final de curs és el Mar. Hem treballat moltes coses, hem vist, jugat i experimentat amb tot el que hem anat portant a classe i a més a més, aquesta setmana hem fet dues coses molt especials.

En Biel Pérez ens va portar una safata plena de productes del mar (sardines, cloïsses, musclos, un rap, un calamar..). Ho vam tocar, remenar, en vam parlar, vam observar… Algunes coses ens van costar de tocar però va ser molt divertit!

A més, vam fer un mar ple de bombolles a la classe, les havíem d’anar explotant i ballant al ritme de la música Aquarium de Saint Saens del Carnaval dels animals. Com ens agrada fer bombolles!

Setmana cultural 2011: Els boscos

Aquest any 2011 és l’any dels boscos i per aixo a l’escola hem fet la setmana cultural tot treballant aquest tema.
Hem fet un munt d’activitats i ens ho hem passat súper bé!

Un dels dies de la setmana vam fer una classe al bosc, tot observant amb les lupes el que anavem trobant.

Un altre dia vam fer una Gimcana amb els nens i nenes de tota l’escola a Can jalpí.

I l’últim dia vam fer sessió de cinema amb crispetes!! 😀

Visita a l’Aquàrium

Ahir vam anar d’excursió a l‘Aquàrium de Barcelona i ens ho vam passar genial!
Primer vam anar a un parc a jugar per agafar gana per dinar i després vam fer la visita per tots els aquaris que hi havien, vam aprendre moltes coses i vam veure animals marins que mai podriem haver vist en directe! Taurons i tot ens passaven per sobre! Per acabar vam veure una petita obra de teatre i vam jugar una estona per allà.
Vam acabar ben cansats però va valdre la pena 🙂

Experimentem amb l’aigua

Estem treballant el mar i els cavallets hem fet un petit experiment tot intentant respondre: quin gust té l’aigua del mar? Hem après que l’aigua del mar és salada i que la dels rius i llacs és dolça. Les hem provat de fer totes dues amb sal i sucre i mireu que ens ha semblat! Quin mal de panxa ens entraria si bevéssim l’aigua del mar!