DIARI D’APRENENTATGE DOCENT:
- Creació d’un Diari d’Aprenentatge:
2.Quin o quins ODS voldré desenvolupar?
He escollit desenvolupar el ODS 8 Promoure el creixement econòmic sostingut, inclusiu i sostenible, l’ocupació plena i productiva i el treball digne per a tothom
Dins d’aquest ODS he volgut fer èmfasis en prioritzar la lluita contra l’atur Juvenil i abandonament escolar. Jo he treballat amb PTT (Programes de Transició del Treball), joves entre 16 i 21 anys que han abandonat l’ESO i, aquest alumnat presenta dificultats per trobar feina, en molts casos són joves amb pocs anys al nostre país, alguns amb entorns socials vulnerables, aquestes barreres entre d’altres són les que dificulten les oportunitats laborals o la continuïtat escolar.
També aposto per l’economia circular, social i col·laborativa, model econòmic que pretén crear organitzacions on els productes, residus, etc. tenen una continuïtat, aquests models permeten allargar la vida dels productes, reparar-los o reciclar-los. També aposto pels models econòmics cooperatius on els treballadors són els propis socis i cadascú aporta allò que millor sap fer. Està comprovat que les cooperatives són les que millor sobreviuen a les crisis, un dels valors de les cooperatives és fer xarxa, coopera entre ells. Aquest model també pretén fomentar la emprenedoria entre joves i cercar noves formes d’ocupació.
3. Relaciona el currículum amb els teus ODS
4. Contextualització dels ODS a la programació:
CFGM: CFGM Gestió administrativa (CFPM AG10) MP9: Empresa i administració UF 1 Innovació i emprenedoria ODS 8: Promoure el creixement econòmic sostingut, inclusiu i sostenible, l’ocupació plena i productiva i el treball digne per a tothom
PROGRAMACIÓ AEA:
GRAELLA INSTRUMENTS D’AVALUACIÓ:
5. Disseny d’una Activitat d’EA:
6. Acció amb el grup classe:
https://view.genial.ly/5fb93c427eb7770cfdb2b8f8/interactive-image-imagen-interactiva