Triplet del Lleó: M65, M66 i NGC3628.
Alba Varela
Dibuix realitzat a partir de fotografia durant el taller impartit per Fernando Guirado (veure cursos).
Triplet del Lleó: M65, M66 i NGC3628.
Alba Varela
Dibuix realitzat a partir de fotografia durant el taller impartit per Fernando Guirado (veure cursos).
Dibuix d’Ariadna Marsal, realitzat a partir de fotografia durant el taller impartit per Fernando Guirado (veure cursos).
Bé, també hi ha un sector de Pegàs.
Fotografia realitzada per Jaume Bagué a Alcarràs el 29 de juliol de 2011.
Dades de la imatge: Sony alfa, objectiu de 18mm, f/3.5, ISO1600, 10 segons d’exposició.
Tractament amb Gimp2
visible durant el mes de març de 2013, amb magnituds entre 0,7 i 5.
Anabel Valois, 1r de batxillerat, 16 anys. Alcarràs, Sony alfa amb objectiu a 18-55 mm, sobre trespeus, 20 i 30 segons d’exposició a ISO 800.

Roser Viñals, 4t d’ESO, 15 anys. Alcarràs, càmera Canon 450D amb objectiu 18-55, sobre trespeus, 20 segons d’exposició a ISO 800.
Vam aprofitar una trobada nocturna que fem durant l’intercanvi amb uns italians per fotografiar Saturn.
Ermita de la mare de Déu de Carrassumada (Torres de Segre).
24 de març de 2006
En aquesta imatge hem sobreexposat el planeta, però així hem aconseguit veure Tità.
Fotografia feta amb el telescopi refractor de 102 mm de diàmetre amb la càmara Nikon Colpix 4300 acoplada a l’ocular de 28 mm.
Fotografia realitzada per Raül Palau el curs 2010-11, això si, sense anotar ni el dia ni l’hora!!!
Però com és la primera fotografia aconseguida amb la DMK21 no podem estar-nos d’ensenyar-la.
Júpiter i els seus satèl·lits, el 21 de juliol de 2009.
La foto, igual que la següent, la vam fer amb el Marc Guiu, amb la DSI II i el LX200 de 8″.
Aquella nit ens van acompanyar Fernando (profe de la UdL), un amic seu que no me’n recordo del nom, Anicet (professor del Guindàvols), Toni (profe de l’Escola del Treball), el Jordi Guiu i Sergi Sisó (exalumnes).