VISITA A L’INSTITUT DE TARADELL

El divendres 23 de febrer els alumnes de sisè vàrem visitar l’institut de Taradell. També hi havia els alumnes de sisè de les escoles de Taradell, Seva, Viladrau i Montrodon. Quan vam arribar, vam fer dos grups, i vàrem entrar a la Biblioteca. Allà, els delegats de 1r d’ESO ens van explicar breument el funcionament de l’institut. Després, el director ens va donar la benvinguda. Al cap d’una estona, vam anar a veure les classes, el gimnàs i la sala de mestres. Tot seguit, vam menjar coca amb xocolata i sucs. I al cap d’una estona vam tornar cap a l’escola. Va ser molt acollidor i interessant!

Lluís Rubio

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.