ADÉU BETY! BENVINGUDA SARA!

IMG_3980Avui la Beatrice s’ha acomiadat de l’escola ja que demà marxa cap a Andalusia. Nosaltres segur que la trobarem a faltar i ella també ens enyorarà una mica però dilluns ja comença a una nova escola i ben aviat tindrà amics i amigues nous, nens i nenes que encara no coneix però que segur que l’acolliran amb amabilitat i simpatia. En acabar les classes li hem fet una forta abraçada perquè volem que sàpiga que l’estimem i que s’emporti amb ella un bon record del temps compartit. Adéu Bety i potser a reveure!

Aquesta mateixa setmana ha arribat una altra nena a la nostra escola, la Sara, que ve directament de Romania. Benvinguda Sara!

Aquest article ha estat publicat en General, tercer. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a ADÉU BETY! BENVINGUDA SARA!

1. ady diu:

A deu bety Benvinguda sara

2. Bety diu:

GRACIAS MOLTES GRACIES US TRUBARE MOLT A FALTAR UN PATP PER TOTA LA CLASSE

ADEU NENS I NENES PATONS BETY

3. montse diu:

esperu cala bety su pasi molt be i la sara tambe