El post amb el que vull estrenar-me és un exemple del que es pot arribar a fer amb uns mitjons vells “tunejats”.
Així que ànims i a veure fins on pot arribar la vostra imaginació: pares, alumnes, professors, etc.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/b2vaSWxMCd0" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Per cert, vaig tenir el plaer de poder sentir en directe el grup: “Son de Tikizia” quan van acompanyar a Rubén Blades al festival de la Porta Ferrada de Sant Feliu de Guixols l’agost del 2008.
D’aquesta manera tan meravellosa vaig enganxar-me a Walter Flores, Miguel Poveda i la resta del seu combo “Son de Tikizia”.
Serà perquè sóc trombonista?
hola Francesc soc el victor m’agradat el video dels mitjons tunejats
hola Francesc!!!
sóc la Miriam una alumne teva de música
molt xulo el videos del mitjons!!!
fins demà!!
jaja
es molt divertiti el video dels mitjons
una cosa …..
ens pujas nota si et comentem moltes vegades?
espero que si xD
bueno ADEU!!!!!!
Bueno, el video esta bien pero en realidad tiene un pequeño fallo:
No son pies, son manos lo que sale en el video! jejeje
Salu2.
Són mans que porten un mitjó que es fa servir de titella, més exactament
Si el comentari m’agrada segur que tindreu més bona nota, però si diu tonteries millor que no en feu cap de comentari si us plau.
Mira âlex,prefereixo qualitat a quantitat. Perquè no et conformes amb un de ben fet?
Esta molt be francesc pero m´agradaria que posesis mes koses quan tinguis temps
anire komentant
Hola Francesc!!!
Sóc la marina de 1a2.
Bueno el video dels mitjonets es molt xulu. Jiji
Ves pujant mes coses i a veure si et puc comentar!!!
Adeuuuuuuuuu
ola es molt xulo soc alumne teva
espero que posis mes coces per que pugui visitar-lo
dew