L’ESCOLA VOL REIVINDICAR-SE!

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dia 10 de juny a les 11h, tota l’escola cantarà una cançó anomenada “Pluja de sons”. Aquesta activitat forma part d’un projecte anomenat Dóna la nota que ha iniciat el Camp d’Aprenentatge Pau Casals. Consisteix en què totes les escoles que hi participen cantin una cançó amb l’objectiu de fer-nos escoltar. Volem reivindicar que no estem d’acord amb la retallada d’hores de l’àrea de Música i Visual i Plàstica que ens proposa el Departament d’Educació, perquè considerem que és indispensable pel creixement social, emocional i personal dels nostres infants.

Recordeu que per a aquest acte, necessitarem que els alumnes portin posada una SAMARRETA d’estampat llis i de qualsevol d’aquests colors: VERD, VERMELL, GROC, TARONJA o BLAU.

Gràcies per la vostra col·laboració.