UN DIA MENYS!!

Hola a tots i totes!!!!!!

Aquesta setmana us proposem un nou repte musical però necessitem la col.laboració de tots i totes vosaltres!! Si us ve de gust i en teniu ganes podeu veure la proposta a l’apartat REPTES CONFINAMENT, en allà està tota explicada. I ens agradaria que aquesta setmana, els que pugueu…, ens poguéssiu fer el retorn d’aquesta activitat…

Segurament haureu vist ja molts vídeos de cançons que parlen del confinament… aquest cop us hem penjat una cançó cantada pel Cor Jove de l’Orfeó de Sarriarenc, són uns nois i noies que canten moooolt bé! Mireu que bé que ho fan! I han pogut gravar aquesta cançó cadascú desde casa seva, i veieu? Tots junts, aportant cadascú el seu granet… el seu fil de veu… poden sortir coses molt boniques. Animeu-vos a fer el repte d’aquesta setmana!

Una abraçada,

Mireia i Deborah

Hola a tots i totes!

Aquesta setmana us hem buscat una nova cançó feta en confinament del grup de música La Belluga. Escolteu-la! Segur que ens identifiquem en molts,  moltíssims dels moments que expliquen.

Aquesta setmana teniu un nou repte de confinament. Us animem a fer-lo i si us ve de gust ens els podeu fer arribar i el penjariem al bloc.  Us recordem que el mail de la Mireia és mireiagarcia@mmpol.net (per si sou de P3 fins a 3r) i el mail de la Deborah és deborahhernandez@mmpol.net ( per si sou alumnes de 4t fins a 6è). Animeu-vos!

I aquesta setmana pels alumnes de cicle superior i per qui vulgui tafanejar… us hem penjat més propostes musicals dins la pàgina del bloc “El Flabiol a l’escola”. Esperem que us agradi!

Una abraçada molt forta!

Mireia i Deborah