L’escola celebra Santa Cecília

El divendres dia 22 de novembre, com cada any, a l’escola vam celebrar la festivitat de Santa Cecília, patrona dels músics.

Durant el matí uns quants alumnes de l’escola ens van fer una audició tocant el seu instrument: L’Alba tocant la trompeta, l’Anna, en Jofre i la Laia tocant  la guitarra i  en Pau, l’Oriol, la Sílvia i la Ruth el piano. Aquí sota podeu veure una mostra de fotografies:

A la tarda vam muntar un circuit musical amb la col·laboració de pares, avis i amics de nens i nenes de l’escola.
Vam poder comptar amb 4 espais diferents:
– En Mariano, pare de la Merlina i en Ravi, pare de la Iona, a la biblioteca de l’escola ens van mostrar els seus instruments, el Xarango, el Hang i el Ngoni.
– En Boris, pare de la Marina i la Gina i en Bernat, un amic van tocar el Trombó de pistons i la trompeta
– A l’aula de música la Rita,germana d’en Mitiku i antiga alumna de l’escola ens va tocar el piano i els avis del Cristian i la Paula ens van fer un concert de castanyoles.
– Al gimnàs el germà i el cosí de la Phyby i el Derek van cantar música Rap i els pares d’en Nil, l’Aitor i un amic, l’Agustí Vilà, ens van fer un concert de rock.
Podeu escoltar-lo:

Una resposta a L’escola celebra Santa Cecília