Santa Cecilia

A l’Escola Matagalls hem celebrat Santa Cecília, patrona dels músics.

Hem fet un circuit musical en diferents espais.

Els alumnes de la nostra escola que saben tocar algun intrument han inaugurat aquest curs l’espài “músics de l’escola”.

També han sigut protagonistes d’altres espais alguns pares, familiars i amics dels nostres alumnes.

A continuació en teniu una petita mostra.

Una resposta a Santa Cecilia

1. Hola,estic de vacan es a pozo Cañada a la Mancha. Tots els anys m’en vaivenes a Chiclana i tots els dies anem a la plaja de La Barrosa i es mol divertit perque vaig aprende fa uns anys que tots els estius empate banyava en el oceà Atlantic. Ara estic a punt de tornar cap a Sant Celoni. Pero el que em va agrada mes va ser anar un día a Tarífa i vaig pujar en un vaixell amb la me a mare pasant per el estrecho de Gibraltad i vaig veure i casi tocar dofins vallenes i catxalots . M’ha agradat molt llegir i sentir el català perque aqui no sen sen ni gota bon estiu a tots!!!!!!!!!!.