FLAUTA

41 respostes a FLAUTA

1. juliana diu:

Hola mi hija le gusta mucho la flauta muchas gracias david por enseyarle la flauta
    .

2. genis diu:

hola david ets el millor profesor de musica que e cunescut gracies per ensenyarnos
    gracies

• ester diu:

GENIS TAMBE HI HA UNS ALTRAS COM LA VERO LA CARMA LA ANA EL RICARD LA DIRECTORA I EL DAVID JAJAJAJA

• nerea c. diu:

genis como va tu escuela nueva como se llama?volveras a vernos?espero k si como estas ke sepas ke te echamos a faltar mucho sin ti lla no es lo mismo.-NEREA C.-

3. POL diu:

Hola David! Ja m’he apres la canço de flauta.Adeu fins el dilluns

4. aroa diu:

Felicitats David !!!!!
    El meu germa Arnau m’ha dit que avui es el teu aniversari.
    adeu Aroa

5. miguel angel diu:

em gusta molt tocar la flauta gracies David

6. kexin diu:

e apres la canco ma dit la meva mara que apres molt am tu adeu finsdema

• DAVID diu:

Molt bé, Kexin. Jo només t’ensenyo com funciona l’instrument i la tècnica, però aprendre o no depèn de cadascú i del temps que dediques a practicar a casa. Per tant, part d’aquest aprenentatge és també gràcies a tu.
      -David-

7. nerea c. diu:

hola david ha classe avui ens as dit ke el genis ens ha deixat un misatge doncs el mateix dia que ens u as dit m’he he ficat kina pena ke el genis s’he nagi anat va dir ke ens vindria a veure.A una altre cosa gracies per enseñarnos tantes coses les cançons de nadal, la flauta,i moltes coses mes.GRACIES

8. Marta diu:

Hola David.M’ho paso genial tocant flauta amb tu!!!!!!!
    Gracies

9. Marta diu:

Hola genis que tal t’ho passes a l’escola nova??

10. daira diu:

hola david com estas? us trobo molt a faltar.

Hola Daira:
      Estem molt bé. Hem acabat les vacances de nadal i el últim record de l’escola és la cantata de nadal al gimnàs. Cada any ens superem i el teu exgrup va cantar molt bé. La veritat, es van esforçar moltísiim.
      Què tal per allà?
      Us trobem trobem a faltar a tu i la teva germaneta.
      Petonarros i records a la família.
      -David-

• Mireia diu:

Hola Daira sóc la Mireia

Nosaltres tambe et trobem molt a faltar, espero que t’ho estiguis passant molt be a Argentina amb la teva família.

Una abraçada molt gran i fins aviat.

11. arnau ramirez jordan. diu:

hola david soc larnau de 3a la canço que ens tenim que apendre es molt divertida.magrada molt.Ets el millor profe de musica que hi ha…gracies per ensenyar-nos…petonets

12. Ester diu:

Hola david soc la Ester,que numero hera lo de flauta?

13. Marc Nebot Patiño diu:

Em costa molt apendre aquesta canço,David.

14. Nia alegandra verastegui quispe diu:

no estudie be els examens de musica

15. Julie Hooijkaas diu:

Hola David

No Puc trobar la musica de la flauta de 3rB/A para seguir la con la flauta

Adios David

16. arnau ramirez jordan. diu:

David la canso de A VENIT A VENIT IARNA es una miqueta cuplicada no.

17. arnau ramirez jordan. diu:

Ets un bo prufaso de Musica estic molt cuntent de tu DAVID GRACIAS PER SE EL NOSTRE PRUFASO.

18. arnau ramirez jordan. diu:

.

19. arnau ramirez jordan. diu:

DAVID LO DE EL PUNTO SEA ENIADOSOLO.

20. Bruna diu:

David, m´ agrada molt flauta.

Hola Bruna!
      A mi també m’agrada que a tu t’agradi la flauta. A més se’t dona molt bé. També vas a guitarra! vaja que t’agrada la música com a mi. Molt petonets, Bruna i no deixis mai de fer, practicar i sentir música

21. NAOMI diu:

Hola David, m’agrada molt estudiar i apendre cançons noves¡¡ t’estimo molt¡¡¡ un petó

• DAVID diu:

Aix. Gràcies. Qui canta el seu mal espanta!!! Aprendre cançons n’aprendràs. La dificultat està en recordar-les i per això la manera de no oblidar-les és anar-les cantant. Petonets.

22. Gina Caiza Marques diu:

Hola David soc la Gina i estic practican per llexamen de flauta amb el meu pare pero ell toca ele piano i jo la flauta. Ara dintre d´un ratet manire a volei amb la Maria, el Alexander, laVinyet jo i dues nenes mes. Bueno fins un altre día. Molts petons i abresades
    Gina Caiza Marquès

• DAVID diu:

Quina sort que tens, Gina, que el teu pare i tu podeu formar un duet. A més fas esport!!! Ets una nena molt sanota. No canviis mai.

23. nia diu:

em costa practicar la canco de dintre d’una poma

• DAVID diu:

Nia, tot instrument costa. La pràctica i la paciència és fonamental. No desesperis i treballa una miqueta cada dia. Ja veuràs com et sortiràs!!!Ànims!

24. Arnau Martinez diu:

David he prácticat flauta molta estona!!!!!

• DAVID diu:

Arnau, no cal que practiquis molta estona. No vull professionals. Prefereixo poquet però constant. Sobretot, controla la postura corporal, la posició dels braços i dels dits… i bufar fluixet. Et felicito pel teu esforç.

25. Hola David he intentat practicar le canso e la flauta pero esque quan la faig no em puc concentrar i em lio.

• DAVID diu:

No et redeixis, Jana, la pràctica porta a la perfecció. Comença poc a poc i per fragments curs. Quan et vagi sortint ves ampliant. I sobretot, sobretot, ser regular en l’estudi.

26. David, gracies per posar la canso de flauta de nadal, aixi si puc practica.

27. Maria diu:

Hola David soc la María m’he adaptat molt a l’escola
    I magrada fer musica adeu
    María.