Bon inici de curs musical!

Hola a tots i totes!
Ja fa unes setmanes que hem iniciat un nou curs i amb ell moltes ganes de treballar i fer que els nostres alumnes aprenguin nous continguts, però sempre intentant que aquest aprenentatge sigui totalment vivencial, experimental i participatiu. Per això des de l’àrea de música sempre treballem intentant que els nens i les nenes en siguin els protagonistes. Tenint sempre com a base la música, i tot allò que l’acompanya:llenguatge musical, cançons, compositors…, treballarem amb una metodologia participativa i cooperativa.
Esperem que aquest any tots els alumnes de l’escola s’ho passin d’allò més bé a les hores de música i sobretot que aprenguin a estimar la música i saber-ne gaudir.
Aquí teniu una preciosa composició del gran compositor Antonio Vivaldi, LA TARDOR ( de les quatre estacions )Només heu de clicar i accedireu al video.
Bona música!

tocKEj9PdZM