LA MÚSICA, EL COS I EL MOVIMENT

Hola nens i nenes, una nova setmana comença i ens hem de posar les piles!!!!

L’activitat que us proposo aquest cop és super, super CREATIVA!!!

Us cal deixar fluir la imaginació!

 

La tasca que us encomano és CREAR UNA COREOGRAFIA AMB PERCUSSIÓ .

*L’alumnat de 6è, podeu escollir la MÚSICA QUE VULGUEU. Us dono llibertat total en les vostres creacions. CAL QUE  ENREGISTREU UN MINI VIDEO (màx. 1minut i el pengeu a la tasca del CLASSROOM “Crear coreografia”).

*L’alumnat de 4t i 5è, cal que busqueu la música amb la que estàveu elaborant el vostre MUSICOGRAMA  a l’aula (Pirates del Carib, Mary Poppins, The pink panter, Avengers, Star wars…etc, cadascú la seva) abans del confinament, i elaboreu una coreo DIVERTIDA  i ORIGINAL.

Els de 5è CAL QUE  ENREGISTREU UN MINI VIDEO(màx. 1 minut i el pengeu a la tasca del CLASSROOM “Crear coreografia”

Els de 4t  CAL QUE  ENREGISTREU UN MINI VIDEO O AUDIO(màx. 1 minut i el pengeu a la tasca del MOODLE “Crear una coreografia amb percussió” .Si no podeu fer això pengeu alguna FOTO.

Per a fer-ho podeu inclore: PERCUSSIÓ CORPORAL, PERCUSSIÓ AMB OBJECTES QUE TINGUEU A CASA COM ESTRIS DE CUINA O QUALSEVOL ALTRE OBJECTE SONOR, LA VOSTRA PRÒPIA VEU FENT SONS…ETC. Si voleu que participi algú més de la família, doncs PERFECTE!!!.

SERÀ EL VOSTRE MUSICOGRAMA CORPORAL!!!!

QUÈ US SEMBLA, US ANIMEU!!!!!

DONCS BONA FEINA!!!!

Aquí us deixo un video perquè us inspireu

Recordeu que  5è i 6è podeu continuar enviant videos tocant alguna de les cançons de flauta proposades i penjar-los a la tasca del classroom CANÇONS I FLAUTA : Estan aquí al bloc al  Menú lateral PROPOSTES 14-29 d’abril 

ACTIVITATS PER A L’ALUMNAT DE 3R i també per a la resta de nens i nenes d’altres cursos que tingueu ganes de passar-ho bé jugant i aprenent!!!!

Recordeu deixar-me un comentari aquí al bloc quan hagueu fet les activitats proposades!!! (posant el nom i el curs)

JOCS MUSICALS DE RITME

RECONEIXEMENT DEL SO DELS INSTRUMENTS

FAMÍLIES D’INSTRUMENTS

NOTES, FIGURES, INSTRUMENTS I FLAUTA

*En acabar cada joc us dirà la correcció. Si heu tingut alguna errada podeu tornar a fer-la i, un cop l’hagueu realitzat un màxim de tres vegades me l’envieu. Com les fitxes estan en castellà heu d’escriure el nom dels instruments en aquesta llengua, sinó us dirà que és una errada. Veureu que al final us sortirà: ENVIAR AL PROFESSOR.correu: annagemaro@gmail.com

Si vosaltres també us animeu a fer l’activitat de percussió que he explicat abans ENDAVANT!!!!

Podeu escollir la música que vulgueu i enregistrar un mini video (max. 1 min) i enviar-me’l per CORREU ELECTRÒNIC annagemaro@gmail.com

BONA FEINA!!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a LA MÚSICA, EL COS I EL MOVIMENT

  1. Darius diu:

    Hola soc Darius de 3rA. M’agraden molt les activitats. No he pogut fer l’activitat reconeixement del so dels instruments.

  2. Hèctor diu:

    Hola sóc l Hèctor,
    M’ha agradat les quatre peró la primera era una mica difícil.

  3. Aroa Godoy diu:

    Hola sóc l’Aroa G. de 3r B.
    Els jocs han estat molt divertits, ja els he fet i enviat. M’han anat molt bé.
    🙂

  4. Eric i Jofre Negrillo diu:

    Ens ha agradat molt les actibitats, ens em divertit molt i són xules.

Respon a Aroa Godoy Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *