Un trencanous al pessebre! 1r i 2n

I ja els tenim aquí!!! Després d’uns dies de descans no podien faltar els alumnes de 1r i 2n amb el seu espectacle de Nadal. Va ser fantàstic, el trencanous, la Clara, en Fritz, els ratolins, els reis, les diferents figures del pessebre i tooooots els habitants de molts països llunyans que varen ballar davant del nen Jesús i li van oferir el millor de cadascun d’ells. No podia ser d’una altra manera, així ens varem acomiadar i desitjar un molt bon Nadal a totes les families.
Us deixem amb els protagonistes d’aquest preciós ballet de Txaikovsky.

I aquí el video de les fotos tan boniques que ens va fer una mare d’una alumna de 2n. Gràcies!!!

Aquest article s'ha publicat dins de 1r, 2n i etiquetat amb , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.