El passat divendres els nens i les nenes de la classe de P-3 vam anar a l’hort a plantar les bledes! Primer vam fer el forat amb el plantardor, després vem posar els planters de les bledes als forats i finalment vam posar compost al voltant de cada bleda. Esperem que creixin molt i que poguem fer una bona collita!
Hem estrenat l’hort!
Leave a reply