PROJECTE 3
4- Visualització del video
Aquesta activitat es portarà a terme durant una sessió d’activitats conjuntes. Així tots els nens i nenes podrien veure la seva representació de l’obra de teatre i alhora veure les filmacions que han fet els seus companys i companyes.
Aquesta activitat no puc adjuntar la gravació perquè encara no l’hem portat a terme.
5- Visualització de les fotografíes
Aquesta activitat la realitzarem durant la sessió TAC.
Primer mirarem les diferents fotografíes que van fer cada nen i nena, tots junts a l’aula de P3.
Després es faran dos grups, a 2 clases diferents i amb una mestra a cada classe.
Amb parelles treballaran amb la PDI, l’ordinador de taula i la tauleta.
Després cada nen triarà la que més li agradi on surti ell/a. I aquí hi farà un treball d’escriure el seu nom i adjuntar una imatge.
Aquest treball el farem durant 2 o 3 sessions per poder anar ajudant a cada nen/a.
Les Fotografies són d’exemple, ja que es tracta del conte de la caputxeta vermella.
6- Treball amb les Bee-bots
Aquesta activitat es Realitzarà dins les sessions de treball de les TAC.
Prèviament haurem imprès les fotografíes treballades pels nens i nenes de cada personatge del conte dels 3 porquets. També haurem imprès fotografíes de les 3 cases i del material que necessiten per construir les cases (palla, llenya, maons).
En el taulell que tenim preparat per treballar les Bee-bots hi distribuirem les fotografíes dels 3 porquets, el llop, les cases i els materials que necessiten per construir les cases. Hauran de fer que la Bee-bott faci el camí de cada porquet, passant pel material, per construir-se la seva casa. I el camí del llop per anar a menjar-se els porquets i destrossar les cases.
Cada camí estarà graduat per dificultat, per tal que cada nen pugui fer el nivell més adequat per ell.
La fotogrfia és d’una altra activitat de les Bee-bots, però així també es veu el taulell de treball.
Comentaris recents