Relació del producte amb el mite

Avui dia es impossible no trobar publicitat, es part del nostre dia a dia, per tots els medis de comunicació sempre hi trobaràs, a més a més cada empresa té la seva pròpia manera de cridar l’atenció dels seus clients, alguns ho fan posant les cançons de moda i d’altres amb els actors o famosos d’actualitat, hi ha uns altres que ho fan amb la mitologia.

Aquestes empreses solen atribuir als seus productes les qualitats dels deus grecs i romans per atraure als clients, per això han de conèixer be la mitologia grega per saber concordar la informació que volen donar del producte amb la llegenda corresponent, aquí hi han alguns exemples que hem trobat que segurament has vist per la televisió, revistes, botigues,…. 

Hermes: És el deu protector dels viatgers i caminants, per això, el fan servir en empreses que fan maletes de viatge com “Hermès Faubourg Saint-Honorè Paris” o companyies de viatges com per exemple “Viajes Hermes”.

Afrodita: És la deessa del amor, per això, la relacionen en marques i empreses que tinguin a veure amb objectes romàntics, com per exemple una marca de llenceria intima femenina que es diu “Afrodita”.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *