Avui estem de celebració!

Acomiadem un trimestre amb l’alegria d’haver-lo pogut compartir a l’escola i celebrem l’inici de les vacances de nadal.

I ho hem celebrat d’una manera ben especial!

Primer, les nenes i nens de P3, P4 i P5, hem cantat al tió que no ens ha cagat arengades (que són massa salades!) sinó torrons (que són més bons!), i coca i neules que estaven delicioses!

I també ens ha cagat contes nous per a cada classe!

Després ens hem trobat amb totes les companyes i companys de l’escola al pati, on hem compartit els nostres desitjos per al nou any 2021 i els hem lligat en uns globus que s’han enlairat ben amunt fins que eren tan petits que ja no es veien!

Els nens i nenes de la comunitat de petits hem desitjat tenir un gran cor (P3), que els globus arribin a l’espai i es compleixin tots els nostres desitjos (P4) i tornar a jugar amb els altres nens i nenes (P5).

Ara venen uns dies per jugar i descansar amb la família i ens tornarem a veure al gener! Bones vacances!!