Sortida a Can Mas

Per fi!! Per fi hem pogut fer una sortida per gaudir de la natura i ens ho hem passat genial!

Hem fet un taller d’espelmes i hem visitat l’hort i la granja. Hi havia ovelles, cabres, un porc, una vaca, un cavall, un ànec i gallines i els hem donat de menjar!

I encara més!: hem pentinat a la Melenes, una poni molt pacient, i hem acaronat uns conillets que no paraven quiets i eren molt suaus!

Hem tingut la sort de gaudir d’un dia de sol esplèndid per jugar, córrer, saltar i compartir amb els nostres amics i amigues de la classe.

Podem resumir el dia amb una frase que ha dit un nen de P5: “Avui és el dia més feliç de la meva vida” i esperem tenir-ne molts més com aquest!

Podeu veure les fotos de cada grup:  P3P4P5

Anem al TEATRE!!

El dimecres vam gaudir de l’obra de teatre En Jan Totlifan de la companyia L’Estaquirot. L’espectacle va ser vist entre rialles i sorpresa. El protagonista va recordar als nens i nenes la importància de l’autonomia i els seus beneficis.

Carnestoltes 2021

Avui divendres 12/2/21, s’ha celebrat la festa de Carnestoltes al pati de l’escola.

Ho hem celebrat amb molta alegria ballant i cantant. Cada Comunitat  ha fet una demostració del seu ball i hem gaudit molt tots i totes. La festa ha envoltat de màgia a mags, princeses, ninges, bruixes, policies, pirates, superherois, vampirs, éssers fantàstics. I tots plegats hem festejat l’espurna de la vida!!

SVOLEVEURMÉFOTOCLIQUESOBRD’ELLES !!

EL REI CARNESTOLTES JA ES AQUÍ!

El rei Carnestoltes ha  arribat per fi! Com cada any ens ha portat  disbauxa i alegria. I no s’ha oblidat de deixar les seves divertides ordres. Aquí les teniu…

Feliç 2021

Avui estem de celebració!

Acomiadem un trimestre amb l’alegria d’haver-lo pogut compartir a l’escola i celebrem l’inici de les vacances de nadal.

I ho hem celebrat d’una manera ben especial!

Primer, les nenes i nens de P3, P4 i P5, hem cantat al tió que no ens ha cagat arengades (que són massa salades!) sinó torrons (que són més bons!), i coca i neules que estaven delicioses!

I també ens ha cagat contes nous per a cada classe!

Després ens hem trobat amb totes les companyes i companys de l’escola al pati, on hem compartit els nostres desitjos per al nou any 2021 i els hem lligat en uns globus que s’han enlairat ben amunt fins que eren tan petits que ja no es veien!

Els nens i nenes de la comunitat de petits hem desitjat tenir un gran cor (P3), que els globus arribin a l’espai i es compleixin tots els nostres desitjos (P4) i tornar a jugar amb els altres nens i nenes (P5).

Ara venen uns dies per jugar i descansar amb la família i ens tornarem a veure al gener! Bones vacances!!

Bones Festes

la festa de la tardor

Aquí teniu una mostra de fotos on podreu veure petits fragments de la celebració de la festa de tardor i com no,  de la castanyada. Ha estat una setmana dedicada a percebre i experimentar el gust, l’olor dels fruits d’aquesta estació de l’any i a sentir el moviment i l’energia creada en l’acte de la dansa conjunta amb la resta d’infants de l’escola.

Aquest nou curs, abracem-nos amb les mirades

Ha començat un nou curs. Fins fa poc, aquests calaixets eren buits i ara tornen a estar plens de vida. Es tornen a sentir les passes dels infants que, alguns per primer cop, trepitgen amb il·lusió aquest passadís. Ho fan amb ganes de retrobament, de transitar nous camins, d’abraçades i petons que, quan no són possibles, aprenen a substituir amb mirades intenses, fetes des del cor.

Els viatges secrets de les mestres del Miralletes