TIÓ, TIÓ!!!

Per fi ha arribat el tan desitjat dia! Els nens i nenes de P3, P4 i P5 hem estat esperant amb paciència i il·lusió que arribés el moment de cagar el tió.

L’ oncle Buscall va venir a visitar-nos la setmana passada amb el seu cosí. Vam cantar amb ells i ens van portar el tió, i l’hem cuidat entre tota la Comunitat de Petits. Com que ens van dir que l’havíem d’alimentar fins que arribés el gran moment, durant aquests dies hem estat donant-li mandarines i fulles i observant-lo ben de prop.

Avui hem pogut picar-lo i cantar-li perquè ens cagués sorpreses (torronets, neules, coca ensucrada, contes per a la classe, guixos i pissarretes) i ens ho hem passat super bé!!

Aquí teniu els enllaços a les carpetes de cada classe perquè pogueu veure algunes fotos:

Enllaç fotos P3

Enllaç fotos P4

Enllaç fotos P5

Publicat dins de General, P3, P4, P5 | Deixa un comentari

Concert de Nadal ’21

Benvolgudes famílies,
Aquí teniu el nostre regal de Nadal!!
Estem molt contentes de compartir amb vosaltres, tot i la situació que estem vivint, aquest bonic concert de Nadal en el que han participat tots els infants de l’escola.
Si voleu veure el concert dels altres cursos hi podeu accedir des de les diferents comunitats.
Totes les Miralletes us desitgem un molt bonic temps de descans ple de calma i de calidesa.
Fins l’any vinent!!!
Cliqueu la imatge per veure el concert! Haureu d’iniciar la sessió del vostre compte de l’escola per poder-lo visualitzar.

Sortida al teatre!

Aquest dilluns la comunitat de petits hem anat al SAT Teatre!

Hem anat a veure La Llàntia Meravellosa, una obra de titelles, i ha sigut la primera excursió pels nens i nenes de P3!

Hem acompanyat la Nour, la protagonista, en les seves aventures amb el geni de la llàntia i em descobert la importància de l’amor per superar els problemes.

ENCESA DE LLUMS DE L’ARBRE DE NADAL

Aquesta tarda de dimarts hem donat per inaugurat el nadal al Miralletes amb l’encesa de llums del nostre arbre. Un arbre que ha estat elaborat amb la col·laboració de tots i totes: alumnes, mestres, famílies de l’AFA i monitors i monitores de menjadors.

Amb molta alegria i il·lusió hem donat pas a la preparació d’unes festes que desitgem puguem compartir amb un tou de bons desitjos.

Bones festes!!

Santa Cecília

Aquest dilluns 22 de desembre, en motiu de la celebració de Santa Cecília, patrona de la música, hem pogut gaudir d’un concert ben especial per part d’alguns alumnes i famílies de l’escola. Ha estat fantàstic!

Moltes gràcies a tots els músics que hi han participat i, en especial, a totes les famílies que han ofert el seu temps a venir a tocar i animar l’entrada a l’escola!

Clicant a les fotos podreu veure els vídeos!

Festa de la tardor

Aquesta setmana, l’alumnat  de la comunitat de petits ha celebrat la festa de la tardor.

Una vegada més, els infants de 6è han estat acompanyant els més petits i gaudint plegats dels ambients que  han preparat: el ball de la castanya, màscares, titelles, photocall, el joc de les estàtues…

Un matí molt enriquidor per tots i totes, els més grans de l’escola han liderat unes boniques propostes  tenint cura  de tots els detalls, el llenguatge, l’atenció, les necessitats del petits…

Tal i com ens agrada, hem pogut tornar a gaudir una estona plegats: petits, mitjans i grans, ballant una dansa tots junts movent els malucs a ritme aràbic-andalús i flamenc.

És moment de gaudir!

L’olor de gespa acabada de tallar, el gust de la sal, l’escalfor del sol al clatell,  la brisa del mar a la nit… tot això i més és l’estiu!

Bones vacances!!

a remullar-nos!!

L’aigua com a símbol de vida, del fet de fluir, de la capacitat d’adaptar-nos a les noves maneres de viure. Així és com hem acabat celebrant aquest final de curs especial. Gaudint d’aquest recurs que ens ofereix el món en el qual vivim i amb l’alegria de poder compartir-ho juntes/s.

Bon estiu a tothom!!

MULLA’T JUGANT

Tot i que el sol ha decidit no acompanyar-nos a la platja, nosaltres som ben eixerits i cap allà que hem anat a passar-ho més que bé.

voleu veure-ho?

English activity: The Universe Theater

Fa uns dies, la Comunitat de Petits va gaudir d’un espectacle en anglès ple de colors i de personatges extraterrestres. Els infants van passar una molt bona estona recorrent el Sistema Solar planeta per planeta i ajudant a reparar una nau espacial.