SANTA’S BOOTS

Avui els nens i nenes de la comunitat de petits hem vist una obra de teatre en anglès, a l’escola,  que es diu SANTA’S BOOTS! Hem estat molt atents i hem participat molt tot ballant, cantant i aplaudint.

Ens ha agradat molt!!

Si voleu veure les altres fotos cliqueu aquí

Santa Cecília

Avui, dia de Santa Cecília -patrona de la música- hem pogut  gaudir de la música en directe a càrrec de dos pares de l’escola. Ha estat un concertàs i l’hem gaudit moltíssim! Moltíssimes gràcies!!

Aquí, un tastet….

Sortida a Can Mas

Avui la comunitat de petits hem anat a Can Mas, una petita granja de Torrelles de Llobregat. Hem anat al bosc a buscar romaní, hem separat les fulles de la tija i hem preparat unes  bossetes aromàtiques per endur-nos a casa. Després hem anat a veure animals, ànecs, gallines, una truja gegant, una vaca… hem donat de menjar a les escandaloses gallines i hem pentinat al poni Melenes!

Ha estat un dia fantàstic i ple d’aventures!!!

Clica aquí per veure les altres fotos

“Photo-Matao”

HALLOWEEN 2018

This week we are celebrating Halloween in the English Lab. We prepared a make up workshop with mixed groups. Today we could have been a skeleton, a pumpkin, a spider, a vampire or a witch. In the activity the big ones are caring for the little ones.

The bravest ones switched the roles and let the little ones paint their faces too. It was so much fun!

Aquesta setmana celebrem Halloween al Laboratori d’Anglès. Hem preparat un taller de maquillatge on s’han barrejat grups del diferents comunitats. Avui hem pogut ser un esquelet, una carbassa, una aranya, un vampir o una bruixa. A l’activitat els Grans han cuidat dels Petits.

Els i les més valentes de la Comunitat de Grans s’han intercanviat els rols i han deixat que la creativitat dels Petits es reflectís a les seves cares. Ens ho hem passat molt bé!

Per veure totes les fotos clica aquí

CURS 2018/2019

Aquest divendres passat vam realitzar la foto grupal de la comunitat de petits per actualitzar la portada del blog i així tenir la foto del present curs 2018/2019.

Ja podeu veure que guapos i guapes vam quedar tots i totes!!!