BANC DELS ALIMENTS

Hola a tots i totes,

Aquesta setmana, a l’Escola, col·laborem amb el Banc dels Aliments. És una entitat sense ànim de lucre que vetlla per a que l’alimentació pugui arribar als més necessitats. Aquesta iniciativa forma part d’una Xarxa d’Aula de sisè i són ells qui recullen les donacions. En aquesta campanya es demana principalment l’aportació de pasta, oli i arròs; però qualsevol aliment que no es faci malbé serà ben rebut. Teniu temps fins divendres 8 de març.

Moltes gràcies i sabem que amb la vostra col·laboració farem una molt bona campanya!!!!!

Dijous gras

El passat dijous a la tarda els nens i les nenes de la Comunitat de petits vam celebrar el dijous gras a l’escola! Vam fer un berenar tots junts on vam menjar pa i botifarra i després vam jugar una estona al pati!!

Fatomaton Carnestoltes

Aquesta tarda els nois i noies de sisè ens han preparat uns jocs molt entretinguts i divertits. Un d’ells ha estat el fotomaton. Mireu quines composicions:

PSICOMOTRICITAT

Els nens i nenes de la comunitat de petits gaudim moltíssim de l’espai de psicomotricitat. El considerem un espai d’expressió lliure, de superació de reptes i d’aprendre a coordinar moviments i compartir el joc! És un dels moments preferits de la setmana.

Si vols veure més fotos clica AQUÍ

Jocs al pati

Mireu  com ens vam divertir l’altre dia al pati de l’escola! Els nens i nenes de p3 i p4 vam construir junts un camí fet amb caixes i pneumàtics.

Ens ho vam passar genial!!

Sortida a Can Ribas

Avui els nens i les nenes de la Comunitat de Petits hem anat d’excursió a Can Ribas, una masia de Bigues i Riella. Durant tot el dia hem estat fent unes activitats molt xules: els de p3 hem fet una activitat dels sentits, els de p4 una activitat de pirates i els de p5 una activitat d’indis!

Ens ho hem passat super bé jugant i descobrint coses i hem gaudit moltíssim del dia!!

Si vols veure més fotos clica AQUÍ

Carnestoltes

El carnestoltes ha arribat i unes consignes per tota la setmana ens ha deixat! Esteu preparats?

Dilluns: per començar amb il·lusió i alegria un pentinat originat i divertit haureu de dur tot el dia!
Dimarts: Vine vestit amb alguna peça de roba dels teus pares, tiets, avis,… i et faràs gran de cop!
Dimecres: si una festa volem gaudir ben elegants haurem de venir!
Dijous: a l’escola descansarem i en pijama vindrem!
DivendresJA ÉS CARNAVAL!! Tots una bonica disfressa haureu de portar i una pel·lícula representar!

SANTA’S BOOTS

Avui els nens i nenes de la comunitat de petits hem vist una obra de teatre en anglès, a l’escola,  que es diu SANTA’S BOOTS! Hem estat molt atents i hem participat molt tot ballant, cantant i aplaudint.

Ens ha agradat molt!!

Si voleu veure les altres fotos cliqueu aquí

Santa Cecília

Avui, dia de Santa Cecília -patrona de la música- hem pogut  gaudir de la música en directe a càrrec de dos pares de l’escola. Ha estat un concertàs i l’hem gaudit moltíssim! Moltíssimes gràcies!!

Aquí, un tastet….

Sortida a Can Mas

Avui la comunitat de petits hem anat a Can Mas, una petita granja de Torrelles de Llobregat. Hem anat al bosc a buscar romaní, hem separat les fulles de la tija i hem preparat unes  bossetes aromàtiques per endur-nos a casa. Després hem anat a veure animals, ànecs, gallines, una truja gegant, una vaca… hem donat de menjar a les escandaloses gallines i hem pentinat al poni Melenes!

Ha estat un dia fantàstic i ple d’aventures!!!

Clica aquí per veure les altres fotos