Això ja comença!

El proper dimarts 15 de gener comença el primer súper campionat Beyblade de l’escola Miralletes. Hi ha 53 participants que competiran entre ells durant tot aquest trimestre. Ja podeu veure les jornades, hi ha 29, i els emparellaments de cada una de les jornades. Els horaris són estimatius, ja que la configuració no ens permetia fer-ho d’una altra manera.

La comunitat de grans, els dimarts que tinguin competició, jugaran els divendres d’aquella mateixa setmana, ja que sisè té piscina. Sentim els maldecaps, però no hem trobat manera de configurar-ho.

Us recordem el Reglament Oficial Beyblade

Bones Festes

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Primer súper campionat Beyblade de l’escola Miralletes!! S’obren les inscripcions del primer campionat Beyblade de l’escola Miralletes. Podran participar tots els nens i nenes en dues categories: la comunitat de grans i la comunitat de mitjans.

Haureu de fer les inscripcions a la pàgina web següent:

Llegiu bé les regles del campionat i prepareu-vos per l’esdeveniment de l’any!!

Inscripció: Fins al 31 de desembre

Torneig: Del 14 al 31 de gener