Mostra Espai C

Bona tarda famílies,

La setmana passada vam celebrar una mostra artística fruit del projecte Espai C que s’ha estat cultivant amb dedicació a la nostra escola durant els darrers dos cursos i sota la guia inspiradora de l’artista Laura Zuccaro. Ha estat un espai on els infants de la Comunitat de Grans s’han endinsat en procesos artístics tot i materialitzant la seva imaginació.

A la mostra es van exhibir treballs produïts en el context del taller de l’artista, enriquint les seves creacions per l’experiència directa i reflectint la diversitat, l’originalitat, l’enginy i la personalitat dels estudiants participants del programa Espai C.  Gràcies a les famílies que vau participar.

Durant tota la jornada es va gravar un petit vídeo per tal de documentar l’esdeveniment i poder-lo compartir amb els altres espais C de la ciutat i a la pàgina web de l’escola.

*A més a més, finel 15 de juny, podeu visitar l’exposició Spirito Portatile de Laura Zuccaro a la galeria Chiquita Room (Villarroel 25, 08011, Barcelona), un projecte que reuneix una sèrie d’aquarel·les i escultures amb la finalitat d’explorar l’espai primordial y la seva forma portable.