1a Jornada d’Spiribol

El passat dijous, tots els nens i nenes de primària de l’escola van ser els primers en practicar aquest esport al Miralletes. L’Spiribol és el primer esport solidari, ja que va sorgir per una fundació que destina tots els beneficis a recolzar projectes per donar suport a infants i joves en situacions vulnerables i a la lluita contra el càncer. Tothom que juga a Spiribol, està ajudant als altres a través de la pràctica de l’esport. El Chus, coordinador de l’equip formador, ens va transmetre la seva passió per aquest esport de forma divertida i engrescadora.

Aquesta ha estat la nostra primera jornada, on hem pogut conèixer aquest esport, els seus objectius i hem pogut començar a practicar les nostres habilitats tot descobrint a través del joc el seu reglament. Sembla més fàcil del que realment és! Això si, ens ho hem passat genial descobrint un esport diferent i que ens ha deixat amb moltes ganes de continuar jugant!

Aquí uns deixem algunes imatges i vídeos de la jornada clicant sobre les imatges.

Finalment, ens van obsequiar amb la pulsera que ens assenyala com a jugadors i jugadores oficials d’Spiribol! A més, ens van regalar una pala que ens identifica com a escola iniciada en aquest esport. Esperem que en un futur podem organitzar una altra jornada que ens permeti continuar avançant en l’aprenentatge d’aquest esport i continuar sent solidaris.

Per aquells que volgueu conèixer una mica més a fons aquest esport, podeu visitar la pàgina web oficial: Fundació Spiribol