Comencem els Tallers Artístics

Aquesta setmana, a la Comunitat dels Grans, ja comencem els Tallers Artístics. Enguany són:

• Tecno-Art, on l’alumnat aprendrà robòtica i altres aspectes relacionats amb art i tecnologia.
  • Cosir i cantar, on seguirem desenvolupant els rudiments bàsics de la costura a mà i a màquina.
  • Move on, taller que s’incorpora el moviment i millorem les habilitats comunicatives en anglès.
  • Cuin-art,  per tal d’assolir eines per cuinar de manera creativa i adaptat a l’edat de l’alumnat.
  • Scrapbooking, on crearem diferents tipus de presentacions amb paper i altres materials amb una finalitat estètica.
  • Dibuix i pintura, per tal de millorar la seva habilitat per dibuixar amb propostes originals i diferents.

Recordem que es duran a terme els dimecres de 10:30 a 12:30 i que suposa que l’estona d’esbarjo s’avança a les 10h.

Esteu atents al bloc que anireu tenint més notícies.