Daily Archives: 29 desembre 2010

JA SABEM COM ÉS ALLÀ ON PASSARÀ LA NOSTRA HISTÒRIA

Àlex 600

La setmana del 29 de novembre al 5 de desembre els nostres il·lustradors han estat molt actius: ens han portat a l’escola el resultat final de les seves creacions!

En Pau, abans d’anar a la ràdio ja va deixar l’escenari de Cicle Inicial i Cicle Mitjà.

L’Àlex va aparèixer dimecres a la tarda amb una “macrocarpeta”.

La rebuda li van fer la Fatumata i en Richard. Dins la carpeta hi havia l’escenari de Cicle Superior i, a més a més, hi portava altres il·lustracions de l’última creació de l’Àlex:  els dibuixos del conte “El caganer” (en un altre article us informarem amb més detall del conte editat fa pocs dies).

Si voleu veure la rebuda que la Fatumata i en Richard van fer a l’Âlex, cliqueu damunt la foto de l’Âlex i després damunt de presentació de diapositives.

Si voleu veure els 3 escenaris, cliqueu damunt del bosc de CM i quan surtin els 3 escenaris, damunt de presentació de diapositives.

Escenaris 600