A 4t estem treballant el tema de les Paràboles, que són històries curtes que explicava Jesús a la gent que l'escoltava. L'objectiu era que les persones aprenguessin coses sobre Déu, a actuar de forma correcta, a estimar als altres... Aquí teniu dos videos de dibuixos animats on, a través d'una cançó, ens presenten dues paràboles: "La paràbola del sembrador" i "La paràbola de l'ovella perduda". És una manera divertida d'entendre millor les paràboles.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/JCilVAF1in8" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/ApXs99F8ibo" width="425" height="350" wmode="transparent" /]