EL NADAL… (4t)

“La nit de Nadal és la millor nit perque estem totes les families juntes”(Camila, 4tB) /” El Nadal m’agrada perque posem l’arbre i el pessebre i la gent desitja que sigui un any millor”(Andrea Gines,4tB) / “M’agrada el Nadal perquè m’han regalat el joc de  Daxter, el FIFA08 i la Play Station”( Joan, 4tA) / ” En aquest Nadal m’han portat la PSP, peró el Nadal només són regals sino que és un temps per estar en família i no estar enfadat” (Nico, 4tA) / “El Nadal és molt bonic i la gent és molt feliç. Si al Nadal tot el món creies en ell estariem molt millor” (Lorena, 4tA) / “Aquest Nadal he estat amb el meu germà gran que és molt bó amb mi. La meva família també és molt divertida i m’agrada molt estar amb el meu tiet que és divertit. També m’agrada posar el Pessebre i l’arbre de Nadal amb la meva mare. A mi m’agrada moltíssim el Nadal” (Carolina,4tA) / “El temps de Nadal és un temps molt important per tots els cristians, perque és un temps d’alegria, pau i amori també és un temps per passar-lo amb la família perque celebrem el dia que va nèixer Jesús” (Dulce, 4tA) / “A veure si fan les campanades més lentes, perque sino un d’aquests anys m’ofegaré amb el raïm” (Laura, 4tB) / “El Nadal m’agrada molt perque venen els Reis, el Pare Noel, perque mengem el raïm, fem l’arbre de Nadal, adornem la casa, fem el Pessebre, fem vacances, mengem bombons, fem la cabalgata, perque es el meu aniversari i perque es molt bonic” (Sandra Ventura, 4t B) / “A mi m’ agrada el nadal perque el paso en família amb els meus familiars.Vaig a casa dels meus tiets i a casa dels meus avis i ells venen a casa meva” (Cristina,4t A) / “Aquest Nadal m’ho he passat molt bé perqué m’han portat molts regals. Però el més important és lo bé que ho he passat” (Estefania, 4tA)  / “El Nadal és molt bonic perqué celebrem que Jesús ha nascut, que venen els Reis i ens reunim amb la família” (Alejandro, 4tA) / “El Nadal és temps de regals i per estar amb la família i els amics” (Sergi, 4tA) / “M’agrada el Nadal perqué els Reis Mags em porten regals i per que em puc reunir amb alguns familiars que gairebé no els veig” (Daniel, 4tA) / “M’agrada el Nadal perqué posem l’arbre i el Pessebre. Són molt bonics i queden molt bé. També m’agrada perqué vaig a casa de la meva àvia que fa uns canelons molt bons. Apunteu-vos a Religió” (Eric, 4tA) / “El Nadal m’agrada perqué em porten regals” (Adrià, 4tB) / “A mi m’agradaria que els pobres tinguesin menjar i roba, i que els Reis els potesin joguines i regals” (Paula, 4tB) / “El Nadal és bonic perqué es posa l’arbre de Nadal amb boletes de diferents colors. També es posa el Pessebre i moltes coses més. La meva família i jo posem coses als quadres” (Sandra E., 4tB) / “El Nadal m’agrada perqué el paso amb la meva família i estem més units que mai. També m’agrada perqué els Reis Mags d’Orient i el Pare Noel hem porten molts regals” (Alex, 4tB)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *