Feliç Any Nou a tots i totes!!!
Espero que disfruteu molt aquestes festes de Nadal en companyia de les vostres famílies.
Mentre esperem la Nit màgica de Reis, seria bó pensar en tots aquells nens i nenes que no tenen la mateixa sort que nosaltres: els que no tenen una llar, una família, una il·lusió…
Segur que podem fer alguna cosa per ells, com donar aquelles joguines o roba que ja no fem servir i encara estan noves.
Us convido a veure aquest video amb la vostra família i amb molta atenció.
Fins aviat i porteu-vos molt bé!!!
[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/Snz9EdnwKVc" width="425" height="350" wmode="transparent" /]