ESPERANT ELS REIS MAGS…

Feliç Any Nou a tots i totes!!!

Espero que disfruteu molt aquestes festes de Nadal en companyia de les vostres famílies.

Mentre esperem la Nit màgica de Reis, seria bó pensar en tots aquells nens i nenes que no tenen la mateixa sort que nosaltres: els que no tenen una llar, una família, una il·lusió…

Segur que podem fer alguna cosa per ells, com donar aquelles joguines o roba que ja no fem servir i encara estan noves.

Us convido a veure aquest video amb la vostra família i amb molta atenció.

Fins aviat i porteu-vos molt bé!!!

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/Snz9EdnwKVc" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *